Välkommen!

tisdag 25 november 2008

Tuff dag....

Återigen en stökig nattt....Edvin hade 39.3 i morse. Fick ringa barnmottagningen och åka in. Penicillinet hade inte hjälpt ordentligt, så han fick en ny sort som han ska ta i 10 dagar(istället för 5, som förra gången) Jippii...det var ju så kul att plåga i honom de andra 15 doserna....och nu blir det 30ggr istället (3ggr/dag). Jag är så trööött...har inte sovit ordentligt på flera dygn. Får inte mycket gjort med en sjuk och gnällig bebis. Bar upp kartonger med advents-och julpynt från källaren igår, men jag har inte hunnit göra något åt det. Istället blev här bara stökigt med kartonger som står i vägen. Hoppas iaf att jag hinner bli klar innan söndag....Han har somnat nu, efter att jag återigen fått natta honom 3 ggr...vet inte om det är för att han är sjuk, eller om det är något han satt i system....(den lille rackaren) Nu ska jag hoppa i säng, och hoppas att jag får sova lite bättre- och att morgondagen blir mindre stökig!

Inga kommentarer: