Välkommen!

söndag 30 november 2008

Julhandel


Igår var jag och Edvin med min kära vän Malin till Uddevalla. Hon skulle skjutsa Tomas, som skulle träffa några vänner. Så då passade vi på att ta en sväng till Torps köpcentrum. Det var väldigt mycket folk, men inte så illa som det är dagarna precis innan jul iaf! Hade inga större planer så, men jag tänkte att hittar jag något så slår jag till! Anton såg en reklam för Lego City med poliser, och sa -Det vill jag ha! Hade sådan tur att de gav 33% på allt lego på BR! Så jag kom undan med 381 kr, istället för närmare 600! Vi var bara där en stund. Tiden sprang iväg så fort. Vi hann iaf med en fika också! Malin hade sina småtjejer Elin & Alice med sig. I helgen har det varit klappdagar här i stan. Så centrum har haft öppet både igår och idag till 15 el 16 (minns ej!) Tog med mig Edvin på en promenad och gick in och handlade lite. Fick även tag på en julklapp till min man också. Skönt att man kommit igång lite...det blir så mycket på en gång annars! På återseende!!




Inga kommentarer: