Välkommen!

fredag 28 november 2008

Rastlös....

Har haft en väldigt lugn dag....så lugn att jag nu känner mig rastlös & uttråkad! Edvin har varit väldigt trött(eftertrött, antar jag) så han har sovit i flera omgångar. Hade tänkt gå till Vattenpalatset, men kände att det var ingen ide' om han blev trött och grinig stup i kvarten. Får försöka komma dit en annan dag, för Antons skull. Nu när eftermiddagen kom kände jag verkligen för att gå ut en sväng, men då vägrar Anton. Han ska sitta här och vänta tills hans (halv)storebror kommer! Bara det att han kommer inte förrän sent ikväll, för han skulle på skoldisco! Men det spelar ingen roll vad jag säger-han ska inte ut! Nähä...Känns som om vi gått här inne i hundra år nu-blir tokig snart!! Får väl göra ett röj med dammsugaren så jag får göra av med lite energi! Får väl gå ut själv med Edvin i morgon. Behöver införskaffa några julklappar! Hej svejs!

Inga kommentarer: