Välkommen!

lördag 20 december 2008

Kalas!


Idag skulle Anton på sitt livs första riktiga barnkalas. Det var en kompis från dagis som fyllt år. Det är ingen han brukar leka med i vanliga fall, men han blev iaf bjuden! Kalaset var mellan 15.00 och 17.00. Vi var ute i förmiddags i regn och rusk för att få tag på en present. Har inte hunnit tidigare. Det blev en robot! David åkte iväg för att hämta hem honom igen. Men han kom hem utan honom! Skämtade med mig och sa - Ja, just det...jag visste att det var något jag hade glömt.....HAHA...Det visade sig att de haft så roligt tillsammans så han skulle stanna en timma till! De andra barnen hade åkt hem, så det var bara de två. Roligt! Så nu åkte David för 2:a gången för att hämta honom. Jag antar att jag inte behöver fråga om han haft roligt!! Hej svejs

Inga kommentarer: