Välkommen!

onsdag 10 december 2008

Morgongymnastik??


Jösses vad halt det var i morse!! Fick ett halvt träningspass bara genom att febrilt försöka ta mig upp för garageuppfarten....Vi kom ungefär halvvägs upp, då vi alla tre(jag+barnvagn & Anton) halkade hela vägen ner igen....Grannarna måste ha haft roligt....Gjorde ett nytt försök-men det gick bara inte....Började fundera över hur f-n vi skulle komma upp-måste ju komma iväg! Kunde inte låta bli att skratta själv-Anton tyckte det hela var rätt kul också-samtidigt som jag i mitt inre förbannade vaktmästaren som börjar jobba 07.00 och haft hela 1 1/2 timma på sig att sanda uppfarten....hallå?! Det hela slutade med att jag fick kräla i rabatten med rhododendronbuskar som ligger till vä om uppfarten, för där var det ju inte lika halt...Men det var ingen enkel match-för jag var tvungen att samtidigt skjuva på barnvagnen uppför den hala backen....vore ju inte så jättekäckt om jag skulle tappa taget om stackars Edvin....Puh...men det gick till slut, skam den som ger sig! Det var jättehalt hela vägen till dagis också. Kunde lika gärna haft skridskor! Höll på att trilla på ändan ett antal gånger...Vet inte vad gatu-underhållarna haft för sig denna morgon....försovit sig?? Hej svejs!

1 kommentar:

Malin sa...

Hej och tack för att du kom ihåg min namnsdag! Ja du verkar ju haft en ganska spännande dag, var väl kul ;) Vad du har avancerat...skaffat ny bloggbakgrund...är impad!