Välkommen!

tisdag 23 december 2008

Vilken dag....


Ja, jösses...jag är helt slut! Edvin har krånglat hela dagen, tror den andra framtanden också är påväg ut...han har varit grinig hela dagen, och jag har inte fått något gjort alls...han har knappt sovit heller, så jag har fått lyssna på hans gnäll från morgon till kväll! Känner mig helt urblåst...Nu har han iaf stupat(hoppas jag). Klockan är nu 22.50, och det mesta har skett nu på kvällen sedan David kom hem. Han fick sätta ihop granen, griljera skinkan och steka köttbullar...ja, som sagt-jag har inte hunnit med något pga min lilla arga bebis...Hade ett snabbt besök av min storasyrra Julia och hennes dotter Josefin. De var nere och handlade lite, så vi passade på att byta julklapparna. På kvällskvisten kom min syster Aina förbi en sväng. Hon anlände nu i eftermiddags ifrån Linköping. Vi bytte julklappar och så passade hon på att gosa med barnen. Hennes egna 2 var med sin pappa, så vi ska träffa dem på juldagen eller annandagen. Nu är granen äntligen klädd. Lille Anton skulle hjälpt mig, men klockan sprang iväg när Aina var här så han fick snällt gå och lägga sig. Hoppas han inte blir alltför besviken....Nu ska jag sätta mig i soffan och göra absolut ingenting! God kväll....

Inga kommentarer: