Välkommen!

onsdag 17 december 2008

Käre, söte Tomten....



...eller ja, i detta fallet borde jag nog skriva till Gud istället....-Allt jag önskar mig och drömmer om är en "walking closet". Men det får väl också stanna vid önskningar och drömmar just nu, tyvärr....det finns inte ens utrymme till det här hemma. Men någon gång i framtiden om man skulle flytta, så står det högt på önskelistan. Här är så trångt så jag blir tokig...kan vara glad om jag hittar det jag ska ha. Det går absolut inte att ha någon ordning bland grejerna hur gärna man än vill....Får ibland riva ur halva garderoberna om det är något särskilt jag letar efter. Eller typ-Jahaa, där var den...den hade jag glömt att jag hade....för å inte tala på skorna-noll ordning...de står i en pyramid staplade på varandra.....inte kul om man ska ha de som står längst underst...Nä, tänk att kunna ha lite ordning-verkligen kunna sortera allt...ha skorna i snygga boxar, accessoarer i fina askar osv....då skulle jag må som en prinsessa....! "Nåja, vad är väl en bal på slottet....." Drömma går ju alltid!

1 kommentar:

Eva sa...

Tack för att du kikade in på min blogg! Du, jag BOR i en garderob...