Välkommen!

tisdag 9 december 2008

Slutkörd....

Idag känner jag mig slut som människa...Har nog knappt sovit en blund i natt. Vet inte vad Edvin höll på med igår...försökte natta honom i 2 timmar, men så fort jag lade ner honom i sin säng så började han sprattla och var klarvaken igen...Vid 23.00 fick jag gå och lägga mig själv, och ta med honom i sängen. Men då har han istället legat och tuttat på mig hela natten...Brukar somna ifrån det - men nu fick jag liksom skavsår och kunde inte sova...somnade till framåt morgonkvisten precis innan klockan ringde - så då försov jag mig en halvtimma istället! Väl uppe så var han på grinigt humör - och vi hade bråttom. Skulle till BVC efter att vi lämnat Anton på dagis. Men tiden blev så knapp så Anton fick följa med till BVC, så fick vi lämna honom efteråt i stället. Grejen är den att Edvin har blivit så mammig så det är jättesvårt att få någonting gjort...han ska helst bo på mig. Jag klagar inte - han är så söt och mysig...men ibland behöver man få vara ifred en stund. I morse blev han arg när jag släppte ner honom på golvet för jag var tvungen att klä på mig.Gick in på toa, vilket han inte såg. Han kröp skrikandes ut ur rummet, genom hallen och köket - in på Antons rum och letade efter mig....helt knäckt var han. Jag kan inte lämna honom till min man heller...så fort han får syn på mig så blir han jätteledsen! Mammas lilla gosse - till 100%! Hur ska detta sluta?? Hoppas jag får sova i natt iaf....Just nu känner jag mig som om jag blivit överkörd av en traktor! På återseende....

1 kommentar:

Malin sa...

Förstår dig precis! Min lilla Alice var exakt så. Det blir allt bättre framöver men Alice satt så gott som fast på min höft tills hon var minst 1 1/2 år säkert lite äldre. Uppiggande va? ;)
Kram Malin