Välkommen!

lördag 7 mars 2009

Ajj....!!



Vaknade med huvudvärk...Ajj! Tänkte att det kanske blev bättre med lite frukost & kaffe, men - nej, icke!! Får väl ta till något medikament och se om det hjälper. Ska hälsa på min syster idag är meningen. Hon och hennes tvillingsyster fyller år idag. Hon bor bara ett par mil härifrån, men den andra bor i Sthlm - så henne träffar jag inte idag. Däremot är min yngsta syster Mary hemma och hälsar på (hon bor också i huvudstaden) . Så henne vill jag ju gärna träffa. Hoppas att eländet ger med sig så jag orkar åka iväg. Känner mig inte så sugen på att sitta hemma och glo hela dagen. Skriver mer senare, och hoppas att vi kommer iväg!! So long!!

1 kommentar:

Malin sa...

Hoppas din huvudvärk släpper, vet själv hur vidrigt det är. Hälsa dina systrar från mig. Fint kort på dig föresten. Kram