Välkommen!

söndag 1 mars 2009

Lugn Lördag



Ja, förmiddagen inleddes ju med en cykeltur! När jag kom hem skulle David och barnen (vi har bonussonen i helgen!)gå ut efter lunch, men Edvin somnade så han och jag blev kvar här hemma. Eftersom det var så fint väder fick jag lust att sitta på balkongen, men där var så smutsigt efter all blåst, regn & snö...Fick mig ett ryck och städade där ute! Men som belöning kunde jag sedan ta em-kaffe & kaka där ute! Skönt!




Har man haft vårkänslor tidigare så var det ju ingenting jämfört med igår!! Edvin var trött och sov i över 2 timmar, så jag passade även på att måla naglarna - något som sällan blir gjort nuförtiden!
Tänker ofta att jag ska göra det på kvällen - men då är man så trött att det inte blir av...Rött fick det bli den här gången! Sedan tittade vi på melodifestivalen, såklart. Agnes var nog min favorit i denna delfinalen. Starpilots låt var också OK, men början på refrängen var väldigt lik den gamla Boy meets Girl-låten "Waiting for a star to fall". Idag är det tyvärr grått. Får väl ta mitt fm-kaffe inomhus....So long!

2 kommentarer:

Helena sa...

Vad skönt det såg ut med kaffe utomhus! Vårkänslor.... Kram

Malin sa...

Starpilots låt var bra men den är ju lik en massa gamla låtar, vore ju kul om de kom med nåt nytt när de ändå håller på...