Välkommen!

söndag 8 mars 2009

Kalas!!










Ja, jag åkte till slut iväg iaf, men huvudvärken blev inget bättre! Försökte med allt...Drack massa kaffe och dricka - försökte t.o.m dricka mig lite salongsberusad, men icke...Men det var iaf trevligt att träffa mina syskon.
Vi hade väldigt trevligt, och 3(!!) sorters tårtor fanns det!! Småkusinerna hade kul, det var ett tag sedan vi sågs!
Vi ringde och ropade GRATTIS till tvillingsystern som inte var med. Hon roade sig hemma i huvudstaden. Tiden går fort när man har roligt, och klockan blev mer än vad som var tänkt!
Edvin blev trött och var tvungen att vila sig en stund. Det är utmattande med alla nya intryck, och mostrar som gärna vill gosa med en....
Väl hemma så var han ju inte alls trött, utan var uppe och stökade till 23.30...(det blir lite fel ibland) Jag gick och lade mig tillsammans med honom, för mitt huvud pallade inte mer! Så det blev ingen film & godiskväll för min del! Men jag är glad att jag kom iväg!! Hej svejs!!

































Inga kommentarer: