Välkommen!

måndag 23 mars 2009

Vårstädning!




Idag har det väl inte blivit så mycket njuta av vädret, trots att det varit soligt. Kände att jag behövde göra lite måsten också...Fönstren är himla smutsiga efter allt regnande och snöande... Anton ville gärna hjälpa till! Han har alltid velat vara med ända sedan han var en liten knodd. Stod i grytorna när han var bara året!

Så han har tvättat insidorna och jag utsidorna! Vi tog inne på hans rum, och i vårt sovrum. Resten ska vi ta i morgon när han kommer hem ifrån dagis, har jag lovat! Hoppas bara inte att det regnar....Så kul har vi haft det idag! På återseende!

1 kommentar:

Helena sa...

Ha! Putsar du oxå med tidningspapper?? Visst är det bra?
Även här har det putsats fönster inför våren. Blir helt förskräckt när jag får ner gardinerna och ser hur mina fönster egentligen ser ut!
Ha det gott!
Kram