Välkommen!

lördag 14 mars 2009

Trist....

Usch...de senaste 2 dagarna har jag haft så tråkigt! Det är verkligen segt att gå hemma med sjuka barn. Anton fick hög feber i Torsdags och fick stanna hemma från dagis. Har inte varit utanför dörren på 2 dagar...Och jag som går ut i stort sett varje dag! Man går runt här i nån slags dvala...inget kul händer...JA-det är faktiskt lite synd om mig! David bara klädde på sig och gick ut - utan att fråga om JAG kanske ville gå ut. Grrr...Jag sa: Jag vill också gärna gå ut idag, tack!! Varpå han svarade att han inte skulle vara borta hela dagen. Vi får väl se hur det blir med det....(om jag känner honom rätt...) Är så uttråkad så jag har inte haft lust att blogga heller...finns ju inget att berätta! Men nu vet ni hur läget är iaf-trist!! Ska kolla melodifestivalen ikväll. Det är väl det roligaste som händer idag...Fast så värst kul är inte det heller!! Suck...Nä, nu ska jag inte dra med er i min depression...Hörs när livet leker igen! Mors!!

1 kommentar:

Helena sa...

Jag känner med dig... Tro mig..., jag vet hur det är.... Man vill bara rymma från alla dåliga ungar efter ett tag... Men jag tycker att det känns LITE positivt att det inte bara är jag som gnäller om sjuka ungar på min blogg...., faktiskt...Hihi... Krya på er! Kram