Välkommen!

torsdag 26 mars 2009

Att rädda världen



David brukar fåna sig och leka typ överförmyndare ibland....Han är helt allvarlig - men jag vet ju att han skojar(tror jag...) Igår kväll var ett sådant tillfälle. Stod i duschen då jag plötsligt upptäckte att han stod och kikade på mig...Jag stod och spolade mig med den ena handen, medan jag tog bort ögonmakeup med en bomullsrondell med den andra.

(David) - Sådär kan du ju inte göra!! Det är ju inte särskilt ekologiskt....Man ska stänga av kranen medans man tvålar in sig och så....

(Jag) - Men då fryser jag ju.....! Och så länge jag har råd med det så tänker jag göra så. (med råd menar jag att varmvattnet ingår i hyran!)

(David) - Ja, DU kanske har råd...men VÄRLDEN då....??

(Jag) - HAHAHAHAHAHAAA!!!....(typ)

Jösses - här tar man i så man nästan spricker....Och själv kan han knappt källsortera!!

Mors!!

1 kommentar:

Helena sa...

Hahaha... Vad har du för en karl??? Som står och resonerar världens miljö med en naken fru!! Hihi.....
Sen en liten spontan reaktion... Tänk på alla rediga politiker..., som har åsikter hit och dit om hur man ska jobba för en bättre miljö..., och som sen åker hem till dyr, väluppvärmd villa i sina stadsjeepar!! Säg du åt din karl att tänka på annat än miljön när han tittar på dig i duschen.... Fniss....
Kram