Välkommen!

måndag 23 mars 2009

Slappt....



Ja, jag har varit en riktigt slapp bloggare det senaste...Men det underbara vädret har gjort att jag känt att det finns så mycket annat å göra än att sitta vid datorn. I Lördags var det ju helt fantastiskt! (iaf här!) Efter lunch tog jag och Anton en cykeltur till ett ställe som heter LADAN. Ett halvt litet Ullared, typ..man kan hitta lite allt möjligt. Och på eftermiddagen var vi ute i trädgården och sparkade boll. Edvin kröp omkring på gräsmattan och var överlycklig över all denna frihet! Det finns många katter häromkring också - vilket självklart var väldigt spännande! Vi hade 3 stycken omkring oss, som låg och lurpassade och for fram emellanåt, i ett försök att attackera bollen!

Igår tog jag och Edvin en cykeltur hem till min vän Malin, för att gratulera hennes näst minsta tjej Elin, som fyllde 5 år i Torsdags. De har ju fullt upp just nu med utbygget av övervåningen. Så det var full rulle. Stannade en stund på kaffe. Anton var ute med David för att ta en premiärtur på sin cross.
Igår kväll började det regna - och då var man ju glad att man ägnat så mycket tid utomhus under helgen! Fast idag skiner solen igen - härligt! Får väl se till att komma ut en sväng - hörde det ryktades om snö.....Hej svejs!

1 kommentar:

VILLAN PÅ LANDET sa...

Jag håller med man njuter riktigt när våren kommer.Här i Danmark blåser det kallt men Krokusen blommar för fullt i olika färger och gräset börjar bli grönt. Ska idag åka till ett vattenland.

KRAM Anna