Välkommen!

söndag 8 mars 2009

Trotsar vädret!



När vi gick upp i morse så föll det stora, blöta snöflingor i massor....Men det övergick ganska snart i regn! Regn, regn, regn - och blåst! Usch...Hade bestämt med Mary att jag skulle komma förbi hos mamma och hälsa på en sväng innan hon åker hem igen, så det var bara att trotsa eländet och gå ut! Det är väl som de säger...Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder! Trots allt så var det ganska skönt att komma ut. Dras fortfarande med gårdagens envetna huvudvärk- så lite frisk luft skadade inte. Efter besöket hos mamma gick vi ner till Kvantum för att handla lite.
Edvin blev trött och tog sig en tupplur. Han sov under hela tiden jag handlade, och vaknade när vi var halvvägs hemma! Skönt! Så nu har jag fått mig en ordentlig promenad. Ikväll blir det Beck, som vanligt - och så ska jag äta mitt lördagsgodis som jag inte åt igår! Den som spar, han har......Mors!

Inga kommentarer: