Välkommen!

onsdag 25 mars 2009

Ångest....

Det såg mörkt ut nyligen - jag stod utan dagisplats! Det var endast om någon tackade nej, eller av någon annan anledning avstod som jag kunde få en plats. Ångest....jaha - vad gör jag nu?? Och jag som lovat börja jobba 1/5....Men så häromdagen ringde handläggaren och sa att han fått en plats! Och det var på ett dagis som var mitt andrahandsval t.o.m!! Jippiii!!...Nej - Ångest!! Inte kan min lilla bebis börja dagis - han är ju så liten...ångest....Nåväl, får väl glädja mig åt att det iaf ordnat sig! Sen blir det nog bra i slutändan!! Hejsvejs!

1 kommentar:

Malin sa...

Ja du min vän, hur man än gör lyckas man få ångest. Jag hade ju Amanda på dagis i ca två månader när hon var ett år. Jisse vilken ÅÅÅÅNgest...hade ju inte ens slutat att amma. ( det har ju inte du heller, räkna med ont i tuttarna;)Men jag hade inget val just då. Blev ju tillfälligt ensamstående och var tvungen att försörja mig.Men det kommer att gå bra givetvis! Han gillar ju fart och fläkt så han kommer bergis att gilla dagis.Kram