Välkommen!

måndag 12 oktober 2009

AWARD!!


Jaha...jag har visst fått en Award under helgen, trots att jag "misskött" mitt bloggande!! Jag har fått den av Bloggarmorsan - Tackar, tackar!!
Mhmm...Man skulle visst skriva 10 saker om sig själv också...Får se om jag kan få till det!
1) Jag älskar ALLT som är VACKERT!! (färg&form, djur&natur, kläder&smycken,musik, karlar-va?? skrev jag karlar??ja,ja....)
2) Jag är väl ganska fåfäng....positivt/negativt vet jag ej! Men visst är det härligt med komplimanger!
3) Jag ÄLSKAR shopping!! (till min mans förtret...)
4)Jag är VÄLDIGT envis.....Ibland bra-ibland mindre bra.
5) Jag är en pajas! Åtminstone om man får tro på mina vänner & arbetskamrater!
6) Jag har ingen smärt-tröskel. Och med det menar jag inte att jag tål hur mycket smärta som helst-utan tvärtom!! Jag får lust att svimma och kräkas bara jag slår i tån i tröskeln, typ!!
7) Min personlighet är lite av Allt-eller-Inget!! Dåligt med gråzoner, mittemellan el lagom, vill säga!!
8) Jag är musikalisk, javisst! Har en fiol (som numera ligger i källaren....) Kan spela munspel & flöjt på gehör(heter det så??)Ja, utan noter iaf!!
9) Jag har svårt att be om förlåtelse, eller erkänna att jag har fel...(usch, där fick jag det sagt! Ingen bra egenskap...)
10) Jag är en dagdrömmare!!
Sådär - förhoppningsvis fick ni lite bättre grepp om vem jag är!! Annars är det fritt fram att fråga!
Jahaaa...så skulle man ge awarden till 5 andra bloggvänner....Då skickar jag dem till
För att jag gillar era bloggar, och för att vissa är mina vänner, och vissa har kommit att bli goda vänner till mig! Kramar till er!

4 kommentarer:

Storarvid sa...

JAg bugar och tackar det ödmjukaste för awarden :-)
Det är sådan som värmer i höstmörkret.

Jag måste bara "Jobba undan" lite så återkommer jag med bloggandet, desutom måste jag ägna tid till lite annat ett tag framöver.
HA DET BRA!

Z sa...

Tack snällaste crossänkan! Jag känner mig djupt hedrad!!!!!

VILLAN PÅ LANDET sa...

TACK Sarah för denna utmärkelse det var tur du skrev en kommentar annars hade inte jag fattat att jag fått detta. Ska skriva så fort som möjligt 10 saker om mig själv o det blir spännande.

KRAM

www.gammalfjortis.se sa...

tack snälla för din award! Imorgon ska jag publicera den och länka till dig! KRAM