Välkommen!

måndag 5 oktober 2009

Dagbok

Ja, det har ju blivit lite dåligt med bloggandet de senaste dagarna - så detta inlägg får väl bli nån slags dagbok, dag för dag!


Torsdag: Anton är pigg och iväg till skolan igen! Själv var jag ledig från jobbet. Var ute med Edvin på förmiddagen, men det var rått och kallt! Efter en stund började det regna, så vi köpte fika och gick hem å myste istället....Eftermiddagen och kvällen använde jag till att pyssla lite. Hade bestämt mig för att scrappa några tavlor till min mamma i födelsedagspresent! Det blev temat barnbarnen



Mamma & barnens kusin Josefin



Mamma & Anton


Tillsammans med kusinerna Emma & Oscar


Edvin & kusin Vilhelm


Det är inga större ytor att göra ett konstverk på - men jag var nöjd. Hade blivit alldeles veckovill efter att ha gått hemma i flera dagar med sjuka barn. Upptäckte på kvällen att det var 1/10! Vilken tur att jag hade hunnit färdigt med tavlorna!! Mamma fyllde dagen därpå....


Fredag: Mötte upp mamma för en fika på stan på förmiddagen. Hon skulle jobba kvällen, och det skulle jag med. Hon blev jätteglad för presenten(tur det!). Ja, sen jobbade jag från 15.45-21.15.


Lördag & Söndag: Jobba, jobba.....
Lördag kväll....trött & sliten med ett gäng "att-göra-nycklar" i knippan...
Ja, så såg alltså resten av förra veckan ut! Idag är det Måndag och nya tag! Är ledig idag och i morgon - men tyvärr har jag en hel del måsten att göra! Men jag ska nog hinna blogga iaf!! Kram på er alla!!

3 kommentarer:

VILLAN PÅ LANDET sa...

Roligt att du skriver igen, har saknat dig. Fina kort du gör jag har provat men kan inte.

KRAM på dig

Anders Jacobsson sa...

Min vän! Vi drabbas alla av den där jobbiga verkligheten ibland. Lite vig förresten... Kram

Storarvid sa...

Ser att det är fullt upp.
Tjusiga foton till din mamma.
Det är säkert upskattat.
Upp i ålder har man ju det mesta, man sätter MER värde på något som någon lagt ned lite tid och arbete på, än en dyr sak någon köpt.