Välkommen!

fredag 23 oktober 2009

I've got this feeling....

....känner för PARTY!! Inte för att det är något som händer särskilt ofta, men! Som småbarnsmamma blir det inte så mycket party, haha! Har haft en riktigt kämpig vecka, och känner mig verkligen less på allt..... Att få svänga sina lurviga och ta några glas vin skulle göra susen!! En önskedröm - tyvärr.....Jobba hela helgen! Får stå ut tills jag ska ut med jobbarkompisarna i början av December! Men blir det party!! Så länge får jag rocka loss lite här hemma, innan jag ska iväg till jobbet! Här kommer en låt som ger mig rätt feeling!! Ha en underbar helg, ni lyckliga, lediga människor där ute!! Kraaam

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha kan föreställa mig känslan att få komma loss och slippa vardagen :D Underbart med party (när man väl kommer iväg på någon)!

Bina sa...

Vet du, jag känner precis likadant ibland! Nu dricker jag sällan, för att inte säga aldrig, vin, men att få svänga mina lurviga på dansgolvet tillsammans med goda vänner är så härligt! Men det blir väldigt sällan nuförtiden och nu dröjer det nog ett tag eftersom Liten bara är en månad...allting har sin tid!