Välkommen!

onsdag 21 oktober 2009

Intresseklubben Antecknar......

HAHA....måste berätta vad gubben sa när han kom hem i Söndags. Han hade varit vid crossbanan under dagen.

Han: Åh, du skulle sett vilken snorbobba jag fick ut på hemvägen!! Den var så häääär lång(visar mellan tummen & pekfingret) och tjock var den!! Jag satt å rullade den hela vägen hem!
Jag: Vad ÄCKLIG du är!!
Han: Jamen, jag visste inte vart jag skulle göra av den.....
Jag: Alltså, jag menar vad äcklig du är som talar om det......!! Intresseklubben antecknar, liksom...!!

Jaa, karlar är roliga! Nästan som....små barn-ibland!!
Tjingeling!!

5 kommentarer:

Storarvid sa...

HAHAHA!
Jaaadu....
;-)
o vilket verifieringsord jag fick..
---snosbob---
otroligt.. det blir bara roligare o roligare....

Malin sa...

MMMjack!!! Uppskattar mannen verkligen att du berättar detta för oss?

www.gammalfjortis.se sa...

ha ha ha ha ha!!!!!!!!!

Anonym sa...

HAHA!!! Karlar!

Z sa...

Hahahahaha!!!!!!!!! Man får in det mesta i näsa och ögon på crossbanan verkar det som! ;-)