Välkommen!

måndag 26 oktober 2009

Vackra Färger...






Jag hör inte till dem som tycker om hösten....För mig är hösten grå - regn, blåst...usch! Visst, lite mysigt är det - när den mörka årstiden gör sitt intrång. Man kan ha inomhusmys med massa levande ljus. Men när man är tvungen att vara inomhus pga dåligt väder hela tiden, så är det efter ett tag inte så mysigt längre...Men en solig höstdag - det kan jag hålla med om - då är det riktigt vackert!! Så har det ju tyvärr inte varit de senaste dagarna...Men det är otroligt vackra färger i naturen på hösten....






Ha en trevlig, mysig höstkväll allihop!

7 kommentarer:

Malin sa...

Ska hälsa ungdomarna! Fina bilder! Kramilikram

Eva sa...

Åhh vilka härliga höstbilder!! Säger som Martin Ljung:
"Ja älskar spalka kling i löööven"!!

Mia S sa...

Ja men tack så mycket, det ska genast återgäldas med en blå blomma bland dina följare !
Ha en bra dag ♥

imse sa...

Hej och tack för besöket! Kom gärna tillbaka.

Ulrika Gabriel sa...

Hej Sarah! Vilken härlig blogg du har och vad roligt att du hittat till mig. Vi syns och hörs igen!

Maria sa...

Hösten är verkligen underbar med dess färger...om man stannar upp och tittar så ser man färgskiftningar och skuggor...men man får passa på för dom försvinner lika fort...
Kul att du hittat till min fotoblogg....och jag tycker att dina foton du tar är jättefina...
Maria

Monica sa...

älskar hösten , inga krav inga måsten ,bara njuta