Välkommen!

måndag 19 oktober 2009

Trött på sig själv.....

Händer det att ni också känner så? Ja, man kan ju vara trött på sig själv på olika sätt. Att man inte får gjort saker som man tänkt, att hjärnan inte alltid fungerar som den borde, eller som nu - trött på min egen spegelbild!! Vad brukar ni göra då?? Joo, jag vet - det går över. Om ett par dagar är man fitforfight igen....Tyvärr så brukar sådana här tillfällen leda till att jag gör något drastiskt i hopp om att få mig själv att må lite bättre....Typ, byta hårfärg el klippa av mig håret! Allt som oftast ångrar man sig ju....Så det senaste har jag lovat mig själv att inte göra något av nämnda!! Shoppa kan alltid få en att må lite bättre.....JA - jag har mens! Men det kan faktiskt hända att jag får sådana här perioder ändå! Det är så trist....Hur man än gör så blir inget bra! Nähää...bad-hair-day....att sminka sig hjälpte inte heller....tar en titt i garderoben; näe, inget kul där heller! Jag skiter i alltihop! Det går över....Några tips på hur man får sig själv att känna sig lite fräschare?? God Natt!!

5 kommentarer:

Malin sa...

Du gör helt rätt i att ta det lite kallt och lugna dig med avhuggning av hår osv. Jag har verkligen gjort dumma saker med håret när jag kännt det så. Stå ut om några dagar mår du bättre;) Kram på dig. Ps! Jag mår ungefär likadant just nu.

VILLAN PÅ LANDET sa...

Jag mår som du också upp och ner som livet är och speciellt vid den tiden. Ett tips är att ligga i solarium och sedan ställa sig i en GO och VARM dusch. Ett annat tips lämna barnen till någon och åk till ett köpcentrum och handla något bara till dig själv sedan fikar du med extra gott kaffebröd. Skäm bort dig helt enkelt. Ett tredje tips Ta en rejäl promenad.

STORA Kramar från Anna

Eva sa...

Svarta skynken över alla speglar tills känslan (mensen?) är över, är ett tips...=D

Storarvid sa...

Jaha det där resonemanget känner jag igen från frugan med
Då är det bara att "gå undan" och hålla sig på mattan som äkta hälft, vara tyst, bara ta fram dammsugare, tvätta o diska UTAN att säga något. Hon brukar bli på bättre humör och hjäpa till efter någon vecka igen.
Däremot känner jag igne det där med att tröttna på sig själv. Nu är jag ju inte kanske så fåfäng att det är mitt utseende jag syftar på, men väl när jag är trött och har mycket att tänka på. Jag är en VAAAAASINNIGT DISTRÄÄÄÄÄ människa som kan glömma vad som helst när som hels o DÅ blir jag väldigt trött på mig själv, speciellt när andra får lida för det. ;-)

Maria sa...

Själv börjar jag röka eller äta godis....
Ta det lungt...å ha en bra helg!!!