Välkommen!

tisdag 27 oktober 2009

Idag.....



......har det varit just en sådan dag jag pratade om igår! En solig, vacker - alldeles underbar höstdag!! Höstens färger blir om möjligt ännu vackrare i solskenet....Idag tycker jag om hösten! Självklart sitter man inte inne en sådan här dag! Nej, det blev till att packa en väska med fika och gå ut en stund. Eller ja, en stund - det blev snarare 2 timmar! Men det var ju så sköööönt!
Kom även på att just idag har jag haft min blogg i exakt ett år! Mycket har hänt sedan dess! Jag började blogga mest för att jag var nyfiken. En vän till mig bloggade. Innan dess visste jag inte ens vad en blogg var!! Jag gick sällan i närheten av datorn....Så ja, mycket har hänt. Har med tidens gång hittat "min nish". I början var det ju mest svammel....visste ju knappt vad jag höll på med, haha! Har även funnit en mening i mitt bloggande - NI - mina bloggisar!! Alla nya vänner jag fått. Era åsikter & kommentarer betyder oerhört mycket! Och jag har funnit ett nytt intresse - Fotografering!! Numera tar jag inte bara ett kort. Nej, jag har börjat tänka på hur fotot ska se ut. Det har jag inte gjort förut. Då var det bara "klick"- klart, ungefär! Och att ni har gillat mina bilder är ju en bonus! Så , Tack!! alla ni där ute!! Love you! Nu ska Motocrossänkan sussa - för i morgon är det jobb som gäller! God natt på er!!

10 kommentarer:

imse sa...

Grattis på ettårsdagen!
Jag känner precis som du, tänk så mycket trevliga vänner man fått. Och fotografering har jag också blivit intresserad av.

Bina sa...

Ja, det är guld värt att få små spår, mer än i räknaren, av sina besökare! Och SÅ kul att blogga tycker jag! Kul att vi hittat varandras bloggar!

Ulrika Gabriel sa...

Grattis på ettårsdagen! Våra bloggar är ganska jämngamla.
Jättefina bilder! Kram

Helena sa...

GRATTIS på ettårsdagen och även på födelsedagen såg jag på fb...:p
Ser att du har installerat en Flagcounter... Visst är det kul?? Själv blev jag helt förvånad när jag upptäckte att jag hade utländska besökare. Speciellt på min retroblogg där jag har massor av utländska besök... Lite kul! Hoppas att du får en riktigt härlig födelsedag och att ungarna håller sig lite friskare. Det är mycket sjuka barn för dig märker jag... Det sliter.... Kramelikram

Anders Jacobsson sa...

jaaaaa koooooom lattemorsa med mig! vi ska ha sååååå mysigt pussopuss

Malin sa...

Grattis säger jag är också. Jag är som kalle på jul, tittar fram från alla håll;) Ses sedan!

Strandhs Mia sa...

Det var en liten fågel som viskade om att det var födelsedag här inne !!
Så jag stämmer in med ett stort Grattis på på din dag (och ett år till bloggen grattis också)
Hipp hipp hurra !
Kram ♥

Mia S sa...

Marie S..alltså.. det blev något fel..?? knasigt!
Hipp hipp hurra !!
Kram♥

Henke sa...

Beundransvärt. Själv fick jag ju skrivkramp efter åtta inlägg... Du som är veteran får stötta mig!

VILLAN PÅ LANDET sa...

HEJ !!!!!

GRATTISKRAMAR IFRÅN ANNA HA NU EN BRA DAG.