Välkommen!

lördag 10 januari 2009

Anton

Ja, min Anton har alltid varit en källa till skratt...Hade nog kunnat skrivit en hel bok vid det här laget (om jag skrivit ner det, vill säga...) Gjorde vår vanliga Lördagsronda idag - ner till ICA för att handla lite och köpa Lördagsgodis - såklart! Anton cyklade. Efter halva vägen började han gnälla om att han var trött....Har väl blivit lite orkeslös efter sjukdom och 3 veckors ledighet. Jag sa: - Du får träna upp dig igen nu. På Tisdag börjar dagis igen! Då får du gå eller cykla Tis, Ons &Tors. Varpå han svarade: - Åååhh, näää.....Jag tänker inte gå in dit. Då stannar jag utanför. Jag sa:- Ska du stå där ute hela dagen utan mat då? Då sa han: - Åmendu....då cyklar jag hem själv!! Jag klarar det alldeles utmärkt utan att bli överkörd.......hahhaaha...-Vad bra då, sa jag.

Inga kommentarer: