Välkommen!

tisdag 20 januari 2009

Kaffe!!




Varje morgon startar man med en kopp kaffe och macka! Tänk er tanken att vakna upp och inte ha något kaffe.....Uuuhh...Detta hände dessvärre idag. Gjorde slut på det igår och glömde bort att köpa nytt! Jösses vad förslappad och trött jag känner mig....Vill ju gärna ha något varmt, så jag fick ta te istället...blä! Är ingen tedrickare, annat än när jag är förkyld...Man vaknar ju liksom inte till! Får ta svängen om närlivsbutiken när jag lämnat Anton på dagis, om jag inte somnat innan dess vill säga...snark. På återseende!

2 kommentarer:

VILLAN PÅ LANDET sa...

Ja du utan Kaffe blir man inte människa. Kram Anna

Malin sa...

Hej vännen. Ja igår fick jag i mig otroligt mkt kaffe. Hälsade ju på min praktikplats och åkte sen till Tomas jobb. Blev sittande med alla lärarna och slurpade i mig ännu mer kaffe. skakade när jag åkte därifrån. Jag dricker ju inte ens kaffe varje dag. Chock!!!!! Sen blev det lkaffe hos Bittan på kväll dessutom, hjääääälp!!!!Sicken dag.....ringer dig sen. Kram