Välkommen!

tisdag 20 januari 2009

STOLT!!

Ja, jag fick då mitt kaffe tillslut...smällde i mig ett par mazariner också för att få min dagliga dos socker....Gäspade hela vägen till dagis! Men på hemvägen fick jag ett plötsligt uppvaknande...En främmande kvinna "dök på" mig och sa att hon såg mig varje dag(nästan), och berömde mig för att jag alltid var ute med barnen! Själv har jag inte tänkt så mycket på det. Det lustiga är bara att det var inte längesedan en annan människa sa det till mig! Hon sa att hon aldrig hade sett någon som var ute så mycket med sina barn - eller just bara umgås med barnen. För mig har det liksom varit en självklarhet. Jag har med mig dem överallt - har inte så mycket annat val. Men det är tydligen inte så vanligt, eftersom 2 människor kommenterat det på kort tid! Så nu har jag växt ett par meter-och det endast av att vara jag!! Skönt att man är bra på något - utan att ens vara medveten om det! Så idag har jag trots trötthet känt mig väldigt stolt över mig själv! Kram!

Inga kommentarer: