Välkommen!

onsdag 21 januari 2009

Flera kilometer....






Idag har jag gått flera kilometer, sammanlagt...Började dagen med att gå och lämna Anton på dagis. Sedan promenerade vi in till centrum, skulle ta ut lite pengar och köpa semlor. Hade bestämt med min vän Malin att jag skulle hälsa på henne idag. Sedan promenerade vi ut till Malin, som bor i ett område utanför stan . Kan ju säga att semlan smakade riktigt bra efter all denna motion...hade lätt kunnat äta en till! Timmarna går fort när man har roligt! Vi blev sittandes i soffan, då Edvin somnade på mig. Blev att vi pratade om livets framsidor och baksidor....Skönt att få prata av sig ibland. (Tack, Malin...) Klockan sprang iväg, och till slut fick jag nästan bråttom. Skulle hämta Anton kl.13.30, och tiden hade redan blivit 13.00. Fick gå i high speed tillbaka till stan. På morgonen var det tråkigt väder, och det småduggade hela vägen hem till Malin. Men nu tittade faktiskt solen fram, skönt! Anton roade sig med att ta på sig mina solglasögon.....










Till och med lillebror - som är tämligen svårflörtad - skrattade så det bubblade....
(spana in megagluggen mellan framtänderna!) Han ser för rolig ut! Han har faktiskt varit väldigt glad hela em och kvällen. Han fick nog en överdos frisk luft! Åt gröt som en häst nu ikväll, inga problem alls! Själv var jag vrålhungrig när vi väl var hemma. All denna ofrivilliga motion....Nu ska jag lägga mig och nana gott!! God natt!

1 kommentar:

Malin sa...

Hallå vännen!
Tack för semlan förresten, glömde nog säga det igår. Och tack för trevligt sällskap, håller med dig ...skönt att prata av sig. Ses snart hoppas jag.Kramar.