Välkommen!

måndag 5 januari 2009

Vara eller icke vara.....?




Varje gång jag gör något med håret så slutar det oftast med att jag ångrar mig....eller ja, tröttnar snarare. Som tur är börjar det röda blekna redan, och det blonda börjar sticka fram...(se bilden till hö) Tog saxen och högg lite i luggen också....ingen drastisk förändring-men hela intrycket blir så platt när luggen blir för lång. Vet inte om det blev nåt bättre men...Får stå ut en månad till så det röda får blekna mer så kan jag ljusa upp det lite sen! Passar på att berätta att det inte är fel på era ögon - det har hänt något med kameran! Anton tappade den i snön när vi åkte pulka, och sedan dess har bilden blivit suddig i mitten! Får väl investera i en ny framöver....Kram!

3 kommentarer:

Malin sa...

Kollade det du bad mig om och jag tor helt enkelt det är ett reklamknep. Kram Malin

Eva sa...

Du är ju JÄTTEFIN i ditt röda hår!

Sarah sa...

Jasså?? Tack!