Välkommen!

torsdag 29 januari 2009

Utmaning!





Har fått denna utmaning av YstraSystra (syrrasyrra.blogspot.com) Hon tyckte att jag som småbarnsmor kunde behöva fokusera på mig själv en stund!! Kanske det....



Så här går utmaningen till:


1. Placera ovanstående banner på din blogg.


2.Lista 3 saker på din kropp som du är särskilt nöjd med.


3. Länka till den du blev utmanad av.


4. Skicka vidare utmaningen till 3 personer som du tycker borde vara extra nöjda med sig själva!


Här kommer mina 3 kroppsdelar:


1. Rumpan - för att jag alltid fått så mycket komplimanger för den, så då måste den ju vara ok!


2. Håret (vet inte om det räknas som kroppsdel??) - har självfall, och det är fylligt. Bra att kunna välja om man vill ha det rakt el. lockigt utan någon större ansträngning!


3. Ögonen - brukar få komplimanger för dem också!


Jag utmanar följande personer:


Malin "Mitt i livet" - för att hon precis som jag kan behöva fokusera på sig själv!

Evelina "Upp och ner i livet, som 2barnsmor" - av samma orsak...

Busmamman - för att hon behöver säga något bra om sig själv!


1 kommentar:

Busmamman sa...

Mmm...tanken är väldigt god!
Men just nu...pallar jag bara inte.
Ska försöka. Sen.

Kram!!
(Och det första jag tänker på var gång jag ser din bild är att du har så vansinnigt fint hår *avis*)