Välkommen!

söndag 1 november 2009

Att Man Aldrig Lär Sig.....


Klippte mig själv i luggen.....Klart att det inte blev bra - det blir det ju aldrig!! Att man aldrig lär sig...Det är ju inte direkt första gången man gör så där - och självklart ångrar man sig! Kan lika gärna byta hårfärg också, så blir det dubbelt upp miserabelt....Tur att eländet växer ut igen! Nej, funderar på att hoppa in på en salong och be dem om råd. Vad för frisyr och färg som passar just mig. Men jag får väl till svar att jag är ett hopplöst fall som inte går att göra så mycket åt....suck!! Ja, ja....Vad gör ni idag??

11 kommentarer:

Bloggande 4barnsmamma sa...

Ojojoj, här händer det grejer! Så fint du gjort:) Kul med lite omväxling. Tyvärr kan jag inte tillräckligt mycket för att våga mig på för stora ändringar i bloggen.
Tycker visst du blev fin i håret:)
Kram.

Monica sa...

tycker håret ser bra ut ;)

Helena sa...

Allt klär en skönhet vet du väl!!!! Och vem f-n har inte fått en ATTACK och klippt av skiten och sedan bara velat strypa sig själv när man sett resultatet..... Jag gillade din bild skarpt.... Men har nog vant mig vid dina klatschiga färger i bakgrunden..... (gillar ju sånt vettu....) Hade glömt bort Backgroundfairy...., får nog in dit och kika lite. Kramelikram

VILLAN PÅ LANDET sa...

Men Sarah du blev visst fin i håret och är inget hopplöst fall.
i sådana fall är du inte ensam.

KRAAAAAM

Osloskånskan sa...

Det blev väl inte så tokigt? Jag har också klippt mej själv idag, det blev som förväntat helt okej.

Mia S sa...

Äsch, det växer ut !
Kramen ♥

Malin sa...

Det växer ut som du sa, eller så får du välgör alite uppåt sedlugg, så ser det ut som om du har lång luud som är åt sidan. Hmm fattade du vad jag mena nu, hahahah jag är så dum...vi får ta det irl. Kram

Bajsugglan sa...

Jag gillar luggen! Saker ska inte vara för perfekta!

imse sa...

Förr klippte jag alltid luggen själv. Men jag har gett upp. Fick alltid rusa iväg till frisören efteråt.

Anonym sa...

*fniss*

Å här sitter jag å är så himla stolt och tacksam för att mitt hår äntligen är på väg tillbaka!!

Ebba sa...

Tycker inte alls att det såg illa ut :)