Välkommen!

måndag 2 november 2009

Tack Så Mycket....!!

Baglady - moi....typ....


I Lördags kväll fick jag för mig att dricka upp det sista rödvinet som fanns kvar efter födelsedagen. Man får ju passa på när man väl har något hemma (vilket inte händer för ofta!) Senare när jag och mannen står inne i badrummet så säger han plötsligt:

Mannen : - Vad f*n har du gjort med tänderna??
Jag: -Eehh, vaddå??
Mannen: - De är ju alldeles grå-svarta!!
Tar mig en snabb titt i spegeln......
Jag: - Jasså.....jag har ju druckit rödvin! Det blir ju så då!
Mannen: - Du ser ju ut som en Baglady!!

Tack så mycket, liksom...Note to self: Vill man vara snygg så dricker man inte rödvin.....!!
Jag vet inte; men på nå't sätt så känns det lite bättre när han säger saker i stil med - "Du är den snyggaste jag sett!!" Ja,ja.....no more Baglady - på ett bra tag!! Tjingeling!!

9 kommentarer:

Bajsugglan sa...

Haha, vilken underbar trollfirisyr du skaffat! Det ser lite ut som en peruk jag hade när jag var liten och gick runt i bygden och lussade och blev kallad"Zigenare" av mina fördomsfulla granntanter:)

Rö-grå-svarta tänder, japp det är en fin effekt av rödvinet!

Bajsugglan sa...

Alltså jag menar den svarta påmålade frillen!
Kram på dig!

Bloggande 4barnsmamma sa...

Värre hade vatt om det upptäckts vid tandborstning hemma efter festen:) haha sånt är INTE kul!
Kram.

Malin sa...

Sarah! du gör dig bättre som blondin;) Kram på dig. Hur går det med skördandet?

Henke sa...

Ja, festar man sådär hårt som du verkar göra sätter det sina spår. :-)

Osloskånskan sa...

Blå tänder har jag hört...

imse sa...

Vad kinkig han är! =)

Helena sa...

Håller med Imse.... Kinkig gubbe du har... Och du Sarah.... Blond är mer din grej faktiskt... Hihi...

Jenny sa...

Fast jag tycker du skulle löpt linan ut, och fotat dig med det där gråblåa smajlet. Det skulle liksom fullborda din image som Baglady.... Denna var lite safe ändå;-)!