Välkommen!

måndag 30 november 2009

Eeh, jahaa....??

Trots att min lille Edvin snart är 20 månader, så vill han fortfarande amma när han ska lägga sig, - och på natten. Så när han ska sova så får jag gå och lägga mig med honom, och så ligger han där på armen och tuttar sig till sömns....Häromkvällen, bäst vi ligger där i mörkret, så släpper han plötsligt taget och säger med sin lilla röst....



- Mjao!!



Sen fortsätter han tutta igen, som om ingenting hänt....Det var bara det jag ville säga, typ!! Eeh, jaa...förövrigt är han fullt frisk & normal!! ;) Och nej, jag fick inte alls känslan av att jag låg där och närde en liten kattunge vid min barm.....

11 kommentarer:

VILLAN PÅ LANDET sa...

Det är mammas pojk !!!!

Ha det GOTT Sarah och en STOR KRAMIS på dig.

Helena sa...

Hahaha.... Man undrar ju hur de kommer på allt de små liven.....
Kramelikram

Babsan sa...

Gulleplutten då!

Så söta de kan vara....

Raggarullis sa...

Meeen va sött.. Fin bild på er!!Kraaaam

Osloskånskan sa...

Lillplutt!

Mor Duktig sa...

Sött!

Lotta sa...

Åhhh, så mysigt o gulligt =)
Saknar den tiden !!
Kram på dig !

Mia S sa...

Liten goding.. mjauu !!
:)

Nattiskram♥

Monica sa...

mysigt;)

imse sa...

Mysigt det där!

Anonym sa...

Myspys!!!