Välkommen!

torsdag 5 november 2009

HA!! - Kolla Vad Jag Hittade.....

....på jobbet idag....!!

.....En Sträng - Keps!! Släng dig i väggen, Herr Jacobsson!! (Ni som läser bloggen förstår - annars, klicka på länken!) Hah - who's the (man) woman nu, va??
- Talking to me, huh??.....
Fast jag tror jag döper min till Stygg - Kepsen......

Man kanske skulle skola om sig till något uniformerat yrke.....det inger ju lite respect...!!
Fast å andra sidan är jag alldeles för liten & klen för att inge någon som helst form av respekt.....Hmm...finns det något annat yrke där man får ha snygg huvudbonad, tro...??

10 kommentarer:

Malin sa...

Författare verkar ju funka för vissa;)

Mia S sa...

Snyggt... jag fick lite "Allt eller inget" vibb när jag såg Anders i sin !! :-)

Anders Jacobsson sa...

TJOHOOOOOOOOOOOOOOOO!!! -KOM SARAH!! PULL PULL!!!

Bloggande 4barnsmamma sa...

Klär dig definitivt:)!
Kram.

Osloskånskan sa...

Tycker du ser lite farlig ut; BRA!!

Henke sa...

Arrestera mig, konstapeln! Jag har säkert gjort något olagligt! Ingår det handklovar också? :-)

Helena sa...

Humor.... Speciellt med duschstolen där bakom! Hehe.... Vem vet... farbröderna kanske skulle tycka det var rikktigt trevligt med en "konstapel Sarah" vid duschmunstycket!!! Huuu....=D

Bajsugglan sa...

Påve, du får du ha en flesig liten huvudbonad!
Och makt, japp, det får du!

Storarvid sa...

Snygg "Kepa"
Svänger förbi din blogg mitt i mitt eget blogguppehåll o säger....
HEEEJ!.....

imse sa...

Håller med Malin. Du borde absolut kunna bli författare av dråpliga barnböcker.

Kram