Välkommen!

tisdag 17 november 2009

Jag Gör Som Sören......

Ingen inspiration idag! Men DET HÄR (OBS-länk!)var ganska kul.....Kom att tänka på en rolig grej Anton sa idag: Jag ska bli lång - som en hårig tjej!! Vad han menade var att han skulle bli långhårig som en tjej!! Haha...Usch....det senaste har det varit så grått så man vet ju knappt vilken tid på dygnet det är! Den här dagen har inte varit värst mycket roligare än gårdagen. Konstaterade att allt blivit ännu tristare senaste månaden......



Tog ju den här bilden för ett tag sedan. Härliga färger! Idag såg det ut......


....så här! Ser ni skillnaden? Allt är dött, liksom....Trist! Nej, nu ska jag inte tråka ut er mer! Men, men - jag drabbas av allvaret också ibland, även om jag för det mesta är glad och crazy!! Men jag kommer igen - var så säkra! Ha en skön kväll & kram till er alla!

7 kommentarer:

Raggarullis sa...

Haha ja barn e allt bra roliga :) Får höra mycke roliga saker av barnen på jobbet om dagarna!Ja fy sjutton det e mörkt när man går till jobbet och mörkt när man går hem igen.. Nä hit me sommaren nu istället!! Ha en trevlig kväll..Kraaam

Mia S sa...

Ja man måste få vara lite neråt också...och vad härlig han är ..ha ha som en hårig tjej !!

Ha det gott i det trista grå.. kramen ♥

Örjan sa...

denna tid är inte rolig. Det är nu man behöver dom där mysstunderna. Hoppas din kväll blir bra. Kram

Lotta sa...

Haha,lång som en hårig tjej =)
Ja av barn kan man få höra mycket!
Visst är det en riktig tråkperiod nu =( Hoppas det känns bättre i dec när mysbelysning kommer upp.
Ha en bra dag =)

Eva sa...

Snart är det vår igen - deppmaja!!

Ebba sa...

Ussh man ser på bilden att vintern snart är här! :(

Bloggande 4barnsmamma sa...

Du vet vad dom säger. Efter regn kommer sol.
Hang in there!
Kram♥