Välkommen!

söndag 8 november 2009

Jag?? -En AWARD!!




Trevligt!! Här vaknar man i ottan och har fått en award! Jag har fått den av en ganska ny bloggvän - Ulrika Gabriel. Tack, tack!!

Jaha...när man förärats med denna award så ska man även berätta 7 saker om sig själv, som kan vara intressant att veta...hmmm, får se nu...


1. Tanken var att jag skulle omskola mig till tandhygienist. Jag hade börjat, men så blev jag gravid med lille Edvin. Men jag ska ta tag i det så fort det passar, igen!


2. Om ni inte redan förstått det, så är jag ganska sprallig & busig!


3. Jag är löjligt rädd för spindlar! OK, de där allra minsta kan jag väl överleva...


4. Jag är väldigt fåfäng....men det är ju SÅ kul med kläder, skor & smycken mm...


5. Jag är ett KAKMONSTER! Vad vore livet utan bakverk..??


6. Jag är morgonmänniska! På kvällarna zzzomnar jag väldigt lätt vid tv:n! Det tråkiga är att min man är precis tvärt om!!


7. Jag dagdrömmer en hel del.....


Sådär! Nu ska 7 andra bloggisar nomineras! Sånt här är ju alltid svårt...men såhär får det bli - utan inbördes ordning:













Regler: Tala om vem ni fått awarden från, och länka personen. Skriv 7 saker om er själva, nominera 7 personer som ni vill ge awarden till. Länka även dessa personer! Meddela dem som ni ger awarden till!!

10 kommentarer:

imse sa...

Tack! Och vad kul att läsa om dig. Du, spindlar är gulliga!

Kram

Bloggande 4barnsmamma sa...

Tackar så mycket. Kul!

julllius sa...

Men tack :)

Ebba sa...

Tack!!! :))

julllius sa...

Alltså, jag skrev den där inlägget och publicerade. Fick sedan gå in 5 gånger för att redigera då alla ord satt ihop typ.... Men det funkade fan inte.

Tillslut vart jag så sur så jag tog bort hela skiten. Ska se om jag ids ta tag i det en annan dag. Just nu är jag på tok alldeles för ilsk. Sorry.

Osloskånskan sa...

Grattis Tjejen! Väl värd!

Bajsugglan sa...

Å, vad smickrande!
Vad underbar du är!

Lotta sa...

Tack för awarden =)
Alltid kul med en uppmuntran,kram på dig !!

Lotta sa...

Ps.din klocka går lite fel.Jag kommenterade 21.42 !!

Mia S sa...

Tack ... :)
Kram ♥