Välkommen!

onsdag 18 november 2009

Det bidde lite knepigt.....

Bäst jag satt här vid datorn igår kväll, så kände jag mig plötsligt lite småhungrig. Traskade ut till kylskåpet för att ta mig något snabbt och lätt. Det enda som tilltalade mig var - en lunchkorv. Jodå - korv e gott!! Behöver inte tillagas, går lika bra ändå!
En lunchkorv - Ingenting annat!!!
Jaja...jag kommer till poängen....!! Grejen var den att jag satt och chattade på Fb med en manlig vän. Och jag vet inte....men helt plötsligt kändes det väldigt fel att sitta och stoppa in en stor lunchkorv i munnen - och till råga på allt sätta tänderna i den! På nå't sätt så kändes det.....liiiite....weird.... Det bidde helt plötsligt...lite...knepigt...liksom. Tänkte i mitt stilla sinne att det är ju tur att han inte ser mig!!
Men god var den - och ner slank den!! Men jag kanske borde välja ett bättre tilltugg nästa gång ;)

14 kommentarer:

Örjan sa...

Kanske bara en längtan efter nåt. Snart är det ju helg igen... :-D

Lotta sa...

Hahaha,men korv är ju aldrig fel =)

Monica sa...

hahahah synd du inte hade web kameran på hahaha *asg*

Raggarullis sa...

hihi vilken syn det hade varit om han hade kunnat se dej.. fast jag håller me dej om att korv e gott fastän den inte e tillagad!!Kram

Bajsugglan sa...

Hahaha! symboliskt och vackert...

Malin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ebba sa...

Haha ja det kan jag förstå att det kändes lite konstigt, men som sagt.. Han såg dej ju inte :)

Malin sa...

Förklarar sen;)

Jenny sa...

Äh...Korv är bra. Koppla upp webkameran nästa gång, så är det dubbelt koncept. Nytta och nöje på samma gång.

Anders Jacobsson sa...

Jag håller helt med Krakel!! Korv är korv är korv men k.k är k.k är k.k :)

imse sa...

Äsch bit på du!

Osloskånskan sa...

Hmm...ja.

Bloggande 4barnsmamma sa...

Jag gillar oxå korv!
Kram.

MJ sa...

hehehehe!!!korv är gott....:)