Välkommen!

fredag 6 november 2009

Nej, mina vänner.....

....idag blir det inget!! Jag har ingen inspiration....Jag har tappat min musa...(heter det så?? Ja, alltså-jag syftar inte på mitt kön!!) Nu är det slut på galenskaper, jag är tom! Kvar finns bara ett tomt skal av en trött, sliten 2barnsmamma....Men den kommer tillbaka!! (Inspirationen, alltså!) Tänkte finna den i ett glas alkohol, hemma hos min vän Malin! Väntar bara på att Han-som-det-ska-föreställa-att-jag-är-gift-med-som-tror-att-vi-har-svängdörrar-hemma ska komma hem! Så att jag kan rymma härifrån....Fredagsmys till er alla!!

5 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Ha det så trevligt o hälsa Malin!

Ebba sa...

En sån kväll behövs ibland, så hoppas att du får riktigt roligt!! :)

VILLAN PÅ LANDET sa...

Åh va kul för dig men tat lugnt tänk på morgondagen fniss.

Hälsa Malin KRAMIS

VILLAN PÅ LANDET sa...

FINA BILDER HOS MALIN HAHAHA


KRAAAAAM

Ulrika Gabriel sa...

Det är klart att den kommer tillbaka - behöver bara lite semester. Kanske blir du mer inspirerad av detta:
Du har en award att hämta hos mig.-D!