Välkommen!

onsdag 11 februari 2009

Det dåliga samvetet....

Hondjävul...
Glitter Graphics



Det dåliga samvetet sitter där och knackar en på axeln....Säger att:Nu är du allt en riktigt sur och dum mamma....
Varför är det så? Att man inte ens kan få bli arg, utan att få dåligt samvete??Det är ju faktiskt inte så konstigt att man blir frustrerad ibland....När ilskan sitter som en stor klump i halsen. Ibland måste den ut! Jag vet ju att det inte är barnens fel...De är det bästa jag har! Och så mår man dåligt för att det blir de som får ta skiten....Jag vet att jag är en jättebra mamma - sådeså! Men ändå...detta dåliga samvete.....

2 kommentarer:

VILLAN PÅ LANDET sa...

Du vet vi sitter alla i den sitsen ibland eller rätt ofta tror jag.

KRAMAR Anna

Helena sa...

Ingen är perfekt..., och det är rätt skönt! Jag tror inte att barna mår dåligt av att mamma blir arg i bland..., bara man klarar av att be dom om ursäkt om man vet med sig att man varit orättvis!
Kämpa på! Vi är många morsor som känner oss otillräckliga....
Kramar