Välkommen!

tisdag 24 februari 2009

Trött bloggare!

Ja, det har varit lite halvdåligt på bloggfronten....Det har liksom inte blivit av. Har sovit dåligt de senaste nätterna pga hostan. Läste att http://spiderchick.blogg.se pojkvän hade likadan hosta som jag - vilket hon tyckte var väldigt irriterande att lyssna på....Men Spider, jag hoppas du har överseende med honom- för det är faktiskt värre att vara den som hostar! Och nu har lillfis börjat också, så inatt höll han oss vakna mellan 02-04.00, och var ledsen & arg! Så pga sömnbristen har jag haft ont i huvudet hela dagen...Men jag ska försöka bättra mig med uppdateringen! So long!!

1 kommentar:

Helena sa...

Försök att skaffa dig recept på Coccilliana-Etyfin eller Lepheton! Det är det enda som hjälper ordentligt mot hosta! Skitbra så länge du inte har bekymmer med gallan...., då rekommenderas det INTE! Hoppas ni kryar på er snart! Kramix