Välkommen!

fredag 13 februari 2009

Presenter? Till oss??






Jaa, idag har jag & Anton fått Allahjärtans Dag-presenter från min vän Malin! Blev jätteöverraskad, och självklart väldigt glad! Hon är barnfri ett par dagar(barnen är hos farmor) så hon passade på att hälsa på oss. Kom hit med semlor också! Man tackar....En solglimt i min annars trista vardag just nu, med en väldigt sjuk bebis!Jag fick ett jättesött armband...
Och Anton fick en tuff necessär med schampo, hårvax & kam....


Tack snälla, söta Malin! Det är sådana vänner man är glad att man har. Som tänker på en sådär ibland....En ros till dig!
Gul ros betyder väl vänskap? Om jag minns rätt....

2 kommentarer:

Malin sa...

Hallooo! Ja jag tror att gul ros betyder vänskap. Tack!
Är glad att du är min vän.

Evelina sa...

Hej! Grattis till vinsten.