Välkommen!

fredag 27 februari 2009

Nej men, ojsan...!

Har länge gått och stört mig på dessa kartonger som står i vardagsrummet. De är fulla med julsaker. De blev för tunga för mig att bära till förrådet, så jag bad David göra det....Och här har de nu stått sedan strax före Tjugondagknut...Så då kan ni ju räkna ut hur länge själva! Jag har verkligen stålsatt mig för att inte bära ner det själv!! Trots att jag varit fruktansvärt trött på dem. Men det senaste har jag slutat reflektera över dem...De har använts som klädhängare och allt möjligt. Så idag när jag skulle röja upp här så skulle jag som vanligt plocka bort kläder som David hänger på datorstolen, och på kartongerna. Men - vart hade kartongerna tagit vägen...? Jag fick liksom titta till en extra gång...- Borta!! Korsitaket!!

2 kommentarer:

Helena sa...

Va gott att se att det inte bara är vi.... Har oxå en kartong med julprylar som står i ett hörn i tv-rummet. Varför är sånt så himla jobbigt att ta tag i???? Tror att jag ska gå o bära det på plats med en gång! Tack för att du sparkade mig lite därbak.....;) Kramix

Britt sa...

tänk när vissa saker stått så länge som man inte ser dem längre... det är ett konstigt fenomen!
Skulle tro att det sker lite överallt iaf här. ;-)

Kram britt