Välkommen!

torsdag 19 februari 2009

Svåååårt!!



Så här ser det allt som oftast ut när jag sätter mig på toaletten och David har varit där innan....

Pappret är slut - men han har inte satt dit något nytt!! Han gör såhär istället....
...ställer det på golvet nedanför toaletten!! Jag undrar - vad är det som är så svårt?? Det måste vara fruktansvärt ansträngande att lyfta den där lilla pinnen, trä av rullen & kasta den i soptunnan som står alldeles bredvid toaletten-och sätta på en ny rulle....oj, oj, oj vad jobbigt! Det är ju ett under att jag inte tagit ut mig vid det här laget - med tanke på att jag alltid byter om jag har gjort slut på det! Typiskt manligt, eller??

3 kommentarer:

Britt sa...

Hej! va kul att du fann mig annars hade jag aldtig kommit till din härliga blogg!

Charmigt och roliga inlägg, härligt! :-)

Det där med toarullen, det är likadant med tonåringar, de vet inte heller hur man gör...

Kram Britt

Helena sa...

Haha... Anar jag en VISS frustration?? Själv sitter jag alltid och rullar ihop och ställer iordning toarullar, fixar till handdukar och rensar på handfatet medan jag gör "det andra"! Mmmmm...

Eva sa...

Alltså det DÄR känner jag igen - och JA det är typiskt manligt!