Välkommen!

måndag 16 februari 2009

Vad blir det till middag??



Samma problem varje dag....urk! Jag verkligen avskyr alltihop...Försöka vara varierande - för att inte tala på att laga eländet också! Jag hör inte till dem som tycker det är kul att laga mat! Det är ett nödvändigt ont. Äta den däremot - inga problem! Hade jag varit rik(vilket jag inte är) så hade jag anställt en kock! Med omedelbar verkan! Nr 2 på listan hade varit en städerska....Nä, jag är ingen typisk hemmafru, direkt....Nu börjar klockan bli mycket-får slänga ihop något omedelbums......blah!

1 kommentar:

Eva sa...

Då är vi åtminstone två! Hatar verkligen hushållsgöra. Så när vi blir rika kan vi ju sätta in en gemensam jobbannons:
"Två bekväma matglada, chokladälskande, rika kärringar söker snygga kockar som gillar att svabba golv och skura dass mellan såsredningarna"