Välkommen!

måndag 9 februari 2009

Rörigt!


Ja, senaste tiden har känts en aning rörig...Edvin har varit förkyld sedan förra veckan, så det är ett evigt gnissel och gnäll. Får inte särskilt mycket gjort - har inte hunnit med att blogga. Det går liksom i ett - hinner inte tänka! Helgen har gått åt till städ och tvätt - massa tvätt....urk. Har känt mig alldeles surrig i kupan! Hela familjen är förkyld - utom jag! Men det kommer väl....Missade att det var melodifestivalen i lördags. Hur kan man missa det?? Har nog inte hänt många ggr i livet...Men jag har som sagt känt mig en aning förvirrad pga att tillvaron är en aning rörig! Vi har iaf varit ute både igår och idag! Det är ju så fint väder - man får vårkänslor!! Längtar...Nåja, den tiden kommer tids nog...Nu har jag precis (med ångest i hela kroppen...) suttit här och ansökt om dagisplats till lillfis....Usch, vill inte!! Han är ju så liten...På återseende!!

3 kommentarer:

VILLAN PÅ LANDET sa...

Hej !

Jag lovar du missade inget som var värt att se det var den kassaste melodifestival jag någonsin sett. Nya tag på lördag. KRAM Anna

Malin sa...

Melodifestivalen hade gått i repris idag sa Tomas...men det hjälper ju inte dig om du missade den också.
Jag tycker nog att det var en del ok låtar. Alcasar (stavas det så???)var bra och Ugglas var helbra. (knasig är hon och låten annorlunda och kanske ingen festival låt men skit bra)Måste väl gå att kolla på Webben. Kram

M sa...

SEGT med smygreklam!