Välkommen!

onsdag 25 februari 2009

Förälskad!!



...och föremålet för min kärlek är den här......


Nej - det är ingen lyxbil....det är en KIA Soul "Burner". Men den är så himla fiiin!! Den är ju bara så JAG!! Kan se mig själv glida runt i den....
Åååh...varför är jag inte rik?? Skulle jag vinna pengar i morgon, eller nåt annat under sker - så skulle jag köpa en med en gång!! Det står ju mitt namn på den....Får väl be till Han där uppe (igen), typ; Käre, söte Gud....du vet, jag önskade ju mig en "walking closet"? Det har inte skett något under än - men jag väntar tålmodigt.....och medan jag väntar så kan du även lägga till en KIA Soul "Burner" på listan....Det är inte så mycket jag begär här i livet, vettu....Tack på förhand, mvh Sarah-fattig&mammaledig-Nordvall. Ja, nåt i den stilen....Vill ni titta närmare på den, så kan ni gå in härhttp://kiase.booleanpark.com/soul/ Over and out!

1 kommentar:

Mandii sa...

Ricktigt fin bil det där :)
Du bord efå den nu när du bett så snällt tycker jag.
Kram