Välkommen!

onsdag 11 februari 2009

Jag blir TOKIG!!


Lillfis är snorig och gnäller hela tiden. Nu är Anton febrig också, så jag måste ha honom hemma från dagis. Han har fått nån ide´det senaste att han inte ska vara på sitt rum, utan hans rum ska vara i tv-rummet...Jag går och plockar hela dagarna efter allt han drar ut här...Börjar bli trött på detta taikonläger...Mannen som jobbat natt skäller och gormar för att barnen inte är tysta så han kan somna. Vad ska jag göra åt det då?? Livet stannar inte upp bara för att han ska sova! Byt jobb då, sa jag....Kan ju inte sätta munkavle på barnen, och det är inte så lätt att gå ut, när de inte mår bra! Nä, just nu känner jag att jag håller på att bli galen! Vill gå ut och sätta mig ifred i en snödriva - kedjeröka och dra alla svordomar jag kan!! FAAAN!

2 kommentarer:

Malin sa...

Stackare! Ringer efter vi var hos doktorn! Massa kramar på dig.

VILLAN PÅ LANDET sa...

HOPPAS PÅ BÄTTRE DAGAR FÖR ER !

KRAMAR Anna