Välkommen!

lördag 21 februari 2009

Snö, snö, snö....

Ja, det fortsätter att snöa. Har gjort det i tre dagar nu...Och till vilken nytta då? Hörde att det skulle bli mildväder igen. Och så blir det bara slaskigt & skitigt...Ja, jag är negativ...Hade tänkt ta en promenad med Edvin - men det lockar liksom inte när det snöar och blåser! Har gått inne och slöat hela dagen. Ska på middag till Davids bror Johan och hans tjej Jenny om en stund. Slipper jag laga mat iaf - alltid något. Igår var vi på middag hos mamsen. Känner mig lite förtappad just nu...Är inte jättesjuk, men jag har ont i halsen, och jag hostar på nätterna så jag känner mig väldigt trött dagtid....Ikväll är det delfinal i melodifestivalen igen då. Har inte läst och hängt med nåt större - så jag har ingen koll på vilka som är med. Slapp kväll i soffan, med andra ord - Gott!

Inga kommentarer: