Välkommen!

fredag 13 februari 2009

Mansgris..



Detta scenario utspelades igår kväll:

David satt som en hösäck inne på Antons rum och spelade guitarhero. Anton tittade på och Edvin lekte på golvet. Jag satt här vid datorn.

(David) - KERSTIN! KEERSTIIIN!!

Reste mig och gick in på Antons rum.

(Jag) - Va?? Vad sa du? Värsting??

(David) - Nää, KERSTIN!

(Jag) - Eeh, va?? Vaddå - har Edvin bajsat ner sig, eller??

(David)- Jaaa!

Ja, ni som har sett reklamen förstår ju poängen med det hela.....Och JA - han är en mansgris med åsikten att det var bättre förr....!!

2 kommentarer:

Malin sa...

Hur blev det då????tog du bajsblöjan???
Misstänker starkt att du gjorde det. Hälsa David från mig att han gott kan öva på det:) (skrattar)

VILLAN PÅ LANDET sa...

Jag håller bara med Malin, här hemma hade han aldrig kommit undan.